JUALAN PEPPER SPRAY SECARA ESKLUSIF

Tuesday, October 26, 2010

PEPPER SPRAY.....pernah dengar & tahu apa kegunaannya tetapi tidak tahu kat mana nak dapatkannya..??....Usah risau lagi.....kini saya secara esklusif ada menjual produk ini malah saya turut menjual pada harga promosi. Jika anda rajin survey kat farmasi @ pasaraya anda akan dapati bahawa memang saya menjual ia pada harga yang murah.

Terdapat 2 saiz produk ini :

1. 18gm ......RM 25.00 ( harga asal RM29.90)
2. 60gm ......RM 55.00 ( harga asal RM59.90 )

Bagaimana hendak menggunakannya ?....Apa yang pasti kegunaan utama adalah sebagai pertahanan diri apabila anda terasa terancam atau dalam situasi bahaya. Sentiasa ingat bahawa anda mempunyai produk ini samaada diletakkan didalam poket seluar / beg tangan dan bersedia dengannya bila didalam situasi tersebut. Semburkan ke arah musuh bila ia mula mengancam anda.

Salah tak disisi undang-undang ?......Tidak salah.....ianya hanya sebagai satu alat yang dapat mempertahankan diri malah pihak polis pun dah menggunakannya. Walau bagaimana pun saya ingatkan jangan sesekali menyerahkannya pada pihak yang tidak bertanggungjawab.....ini kerana Ketua Polis Negara (T.S Musa Hassan) ada menyatakan agar jualan nya dikawal.

Adakah anda berasa selamat berada ditempat2 awam ? Bagaimana cara hendak mempertahankan diri ?.....anda fikir2 kan sendiri.....memang ada cara & teknik tertentu namun PEPPER SPRAY juga merupakan salah satu pilihan yang sesuai.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails